گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس
سرخط خبرها

جمله تنش زای محبی به سید حسین حسینی

  • کد خبر: ۱۵۹۰۵۲
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
  • ۲
جمله تنش زای محبی به سید حسین حسینی
محد محبی، مهاجم استقلال در اظهار نظری عجیب از سید حسین حسینی خواسته دیگر برای استقلال پنالتی نزند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  محمد محبی، مهاجم استقلال در اظهارنظری عجیب اعلام کرده امیدوار است دیگرسید حسین حسینی اقدام به زدن پنالتی نکند! محبی بعد از پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار که با شش گل تمام شد، این جملات را به زبان آورده است: «در آن صحنه مهدی قائدی ابتدا پشت توپ بود، اما هواداران سیدحسین حسینی را صدا کردند. خود من هم راغب نیستم دروازه‌بان پنالتی بزند، اما درخواست تماشاگران بود قائدی نیز قبول کرد و توپ را به سیدحسین دارد او در تمرینات نیز به همین شکل پنالتی می‌زند هر ۵-۶ ضربه‌اش هم گل شده برای حسینی خوشحالم. اما  چه بگویم که این پنالتی زدن تکرار شود یا نشود البته امیدوارم دیگر تکرار نشود، زیرا حفظ احترام تیم روبه‌رو مهم‌تر است.»

اظهارات محبی بعد از بازی با هوادار البته با قواعد حرفه‌ای همخوانی ندارد و بسیاری از دروازه‌بان‌ها درچنین موقعیت‌هایی پشت ضربه پنالتی قرار می‌گیرند تا اگر درشرایط سخت ناچار به زدن ضربه پنالتی شدند، آگاهی ذهنی کافی داشته باشند. اینکه محبی از حسینی می‌خواهد دیگر پشت ضربه پنالتی قرار نگیرد، یک درخواست کاملا غیرحرفه‌ای است و اساسا تصمیم گیری درباره اینکه دروازه‌بان پنالتی بزند یا نزند به مربیان یک تیم مربوط می‌شود نه بازیکنان و بهتر است محبی با این اظهارات فضای تیمش را در آستانه دربی پرتنش نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدیثه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
1
تو لنگی پر تنش نکنی محبی نمیکنه
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
1
واقعا محبی درست میگه بازیکنی که لژیونر باشه این تفکر رو داره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->